expr:class='"loading" + data:blog.mobileClass'>

lördag 20 april 2013

"Lycka är... att må lite bättre och kunna plocka vårblommor ute!"

Hej!
Jag tittar inom i helgledigheten 
med en vårbild...kan inte låta bli ;-).
Jag var ute på en liten kort promenad idag. 
Det var soligt och rätt varmt 
och riktigt härligt ute. 
Vår- och sommarväder gör att 
många av oss med ME och Fibromyalgi 
 mår bättre när sol och värme kommer. 

Jag kunde gå en lugn promenad, 
ca 1 km utan att få andnöd, 
bli yr och svimfärdig idag. 
Till och med plocka lite vårblommor; 
scillor, vårstjärnor, vintergäck 
och en kvist från ett träd som snart slår ut. 
Vilken lycka! 

Hemma igen, somnade jag 
och sov som en stock i 2,5 timmar efteråt. 
Sådana här dagar när jag mår 
lite bättre, är en fantastisk present! 
Det finns inget som överträffar detta. 
Woaw, Thank God!!!!

Lycka är...
att må lite bättre och kunna
plocka vårblommor ute!

Ha en riktigt skön lördagkväll
och en god fortsättning på helgen!

1 kommentar:

  1. Att få må bra en stund är det många som tar för givet, för den som är sjuk eller har ständig smärta kan en kort stund av välmående vara guld värt. En bukett med vårens blommor blir vi alla glada över efter denna långdragna vinter :-)
    Kram,
    Regina

    SvaraRadera

TACK så jättemycket för ditt besök på min blogg och gensvaret på mitt inlägg!
Även några korta ord betyder så mycket för mig.
VÄLKOMMEN igen! :-)

html