expr:class='"loading" + data:blog.mobileClass'>

tisdag 12 mars 2013

Dagens Foto "Solsken och fågelkvitter"

DAGENS FOTO
"Solsken och fågelkvitter"
 
Dagen började med -11 grader här i Helsingborg
men vid lunchtid var det bara -2 grader, 
vilket passade mig utmärkt när jag skulle 
gå ut och rasta Kajsa. 

Solen sken och värmde gott 
och jag fick verkligen en känsla av vår. 
Kajsa tyckte också det var skönt ute, 
det syntes på hela henne.

I varenda liten buske 
satt det småfåglar och kvittrade, 
så nog kommer våren 
om än med långsamma steg!

När vi kom hem igen 
så fortsatte Kajsa att le hela eftermiddagen. 
Hon älskar ju att vara ute 
som den vallhund hon är i generna.
Jag kunde inte göra annat heller
än att hålla med om
att detta var en riktigt fin dag!

Ha en skön kväll och låt oss hoppas på
en härlig vårdag imorgon också!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

TACK så jättemycket för ditt besök på min blogg och gensvaret på mitt inlägg!
Även några korta ord betyder så mycket för mig.
VÄLKOMMEN igen! :-)

html