expr:class='"loading" + data:blog.mobileClass'>

lördag 2 mars 2013

Dagens Foto " Trädgårdsmässan i Malmö, del 1."

DAGENS FOTO
Trädgårdsmässan i Malmö, del 1.
 
Idag har jag varit på Trädgårdsmässan i Malmö. 
Det är alltid en fantastisk inspiration. 
Där hittar du allt inom trädgård; 
blommor, blomsterlökar, dekorationer, 
böcker, redskap, fröer, gödning, 
jord, buskar, gräsmattor, gräsklippare, 
trädgårdssten och insprängt bland allt; 
vackra installationer med blommor 
och mycket mycket mer.. 

Denna hörnan fastnade jag för; 
kläder och assecoarer av blommor. 
Jag tyckte det var väldigt vackert och tjusigt gjort 
och inramat med några krukor och vaser med blommor. 

Det blir åtta bilder idag istället för en, 
helt enkelt för att jag vill ge er glimtar 
från hela denna hörnan. 
Kommande dagar, blir det fler bilder 
från Trädgårdsmässan.

Välkommen igen 
och se fler bilder från Trädgårdsmässan!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

TACK så jättemycket för ditt besök på min blogg och gensvaret på mitt inlägg!
Även några korta ord betyder så mycket för mig.
VÄLKOMMEN igen! :-)

html